יום חמישי, 28 בפברואר 2013

אז מה היה ב 2012?

אז מה היה בשנה 2012?

התחלתי את השנה בפנמה לאחר שעברתי קיץ מהנה בארץ והושפעתי רבות מהמחאה החברתית. עוד לא ידעתי לאיפה זה יוביל אותי, אבל עוד לא השתנתי הרבה מעבר לכך שהתחלתי להתעניין בכלכלה. עוד רציתי בית ספר מצליח לקייטסרפ, לקנות אכסניה ולהרחיב את העסק. אך לחיים היו תכניות משלהם.
לחץ לפרוייקט ונוס
בעודי קורא את כל עיתוני הכלכלה דרך האינטרנט, נזכרתי בפרויקט שחברים דיברו עליו לפני כמה שנים- פרויקט ונוס. נכנסתי לאתר, צפיתי בסרט ובאותו הרגע החיים שלי השתנו. באותו רגע הבנתי מה שהרגשתי כל החיים ולא ידעתי להסביר. שבכל תחום שאנו מתנהלים כחברה אנחנו עושים את זה לא טוב, ושאפשר לחיות חיים קלים ובשפע לכולם. הסרט הסביר הכול, איך מיוצר כסף, למה יש מעמדות, למה יש מלחמות, למה המים והאוכל שלנו מורעלים, למה לא שומעים על כל זה בחדשות?
פרויקט ונוס מציע את המדע כדרך לניהול החברה ולפתרון בעיות ונבנה על ערכים שנמצאו כבסיסיים לחיי אדם על פי ניסויים והשקפות שנערכו על טבע האדם. בנוסף הוא גם מציע צעדים פשוטים שבתוך מספר שנים נוכל לעבור מהמחסור שאנו חיים בו עכשיו, לשפע שבו לא נצטרך כסף כי לא יחסר לנו כלום..
מאותו רגע לא רציתי להשתמש יותר בכסף, כי הבנתי שכל העברת כסף (חוץ מכסף שחור) ממריצה את המכונה הזאת שהורסת את החברה והעולם שלנו. מצד שני הייתי שמח, הרגשתי שזו התשובה לכל השאלות שלא חשבתי שיש להם פתרון. יותר מכך חשבתי שברגע שכל אחד יראה את הסרט הזה, ההשפעה שלו עליו תהיה כמו שהיא הייתה עלי, ואנשים יפסיקו להשתמש בכסף.
אך דיי במהרה התאכזבתי לגלות שעל אף שכולם מסכימים עם מה שפרויקט ונוס אומר, האמונה שלהם בכך שדברים יכולים להשתנות היא אפסית.

לחץ לסרט האג'נדה האזוטרית

נקודת מפנה נוספת הייתה כשראיתי את הסרט האג'נדה האזוטרית. מהצפיה בו הבנתי שכל מה שנראה לי אז כמעשים של אנשים רעים הם השתקפות של עצמי! אני? אבל איך זה יכול להיות? בסרט הסברים על התפתחות הדתות והאמונות השונות, ועל אף שלא הבנתי כל כך, פתאום הייתי סקרן מאוד בנושא דתות. ומשם הבנתי שכל הדתות באות להעביר לנו את אותו המסר. חבל שגם תמיד מנוצלות ע"י בודדים לתפיסת עמדות כוח ושליטה.




לחץ לשמיעת הספר הדיגיטלי Bringers of the Dawn

זמן קצר לאחר מכן חבר פרסם בפייסבוק ספר שנקרא Bringers of the dawn. הספר הוא מאת ברברה מרציניאק שכותבת תקשור שעובר דרכה מהפליאדיאנס (קבוצת כוכבים או אנרגיות). בניגוד לכל הגיון וללא שום הוכחה האמנתי לכל מילה שנאמרה שם.. העתיד, העבר, מהו בן אדם, איך הגענו לכאן, מה תפקידינו, ועוד שאלות כאלה שלא ידעתי שיש להם תשובה. פשוט הרגשתי קשר מיוחד, כאילו המסר הזה נכתב בשבילי ובא להסביר לי מה היה בחיי עד עכשיו ואיך הם הולכים להשתנות. זה היה נפלא. וזה עדיין נפלא.


התחלתי את השנה עם חלום סטנדרטי על עסק מצליח, ליהנות מהחיים (אלכוהול, מסיבות וטיולים), בהמשך אולי אישה וילדים, ופתאום החלום שלי נהיה כמו בסרט קולנוע. פתאום הבנתי שפרויקט ונוס יכול להתגשם!

מאז לא עבר כמעט יום שלא השתנתי, לפעמים בצורה דרסטית. מטורף-על נהייתי טבעוני, וגם לא הרגתי אף יתוש (לפחות לא עם כוונה), כמעט שלא עבר יום ללא מדיטציה, התחלתי לגדל ירקות ולעקוב אחר התפתחות אנרגיה חופשית (כזאת שלא צריך בשבילה נפט או גז או שום חומר אחר), נהייתי יותר מודע לעצמי – לרגשות שעוברים בי ולהתנהגות שלי, לא קיבלתי יותר שום דבר כמובן מאליו ואני בודק שוב ושוב כל דבר שהאמנתי בו בעבר.

חוץ מחבר אחד בפנמה, לא היה לי עם מי לדבר על כל הנושאים האלה ושמחתי לחזור לארץ כי ידעתי שפה יש עוד רבים שעברו את התהליך שאני עברתי. הצטרפתי למהפכה של אהבה וביחד העברנו 6 חודשים של ציפייה ל 21/12. עברתי שם תהליך חשוב של בין אדם לעצמו ובין אדם לחברו, ע"י הצבת מראות ואתגרים, שהכריחו אותי להעמיד למבחן את כל מה שעד עכשיו רק קראתי ולמדתי. אחד הדברים החזקים ביותר שלקחתי משם הוא שהמטריקס הוא פנימי, כלומר כל מה שנראה לי פגום בחוץ, הוא בעצם בתוכי, והתיקון יכול להיות רק אצלי. יום אחד הקרינו את הסרט גנדי ודרכו הבנתי את דרך המאבק הלא אלים, מאבק שאני מייחל לו שיתחיל בהמונים ובקרוב.

מאז תחילת השנה הטבעונות נהייתה שיחת הכלל, השיטה המוניטארית נכנסה לעיתונות, הגראס נהיה חוקי בכמה מדינות ויש מפלגות שרצות כדי להילחם בשיטה. היום כבר אין לי ספק שאני חלק מזה. גם אם לא "פעלתי" לעשות את אף אחד מהשינויים האלה, אני יודע שהמחשבות והכוונות שלי תרמו במידה כלשהי.
השנה האחרונה הביאה אותי לכך שאין לי שום תוכניות לעתיד ואני שלם עם זה. אני לא יודע מה אני עושה מחר, או בעוד שנה, אבל אני יודע מה אני רוצה, חופש, שוויון, איזון, בריאות, אהבה ושלום, לי, לאנושות, לחיות, לצמחים וכדור הארץ. אני יודע שהחיים יראו לי מה אני צריך לעשות כדי להגיע למצב הזה והכי כיף זה שאני יודע שאני אחד ממיליונים ועוד מצטרפים בכל רגע שעובר.
אז אם אפשר לבקש כמה דברים לשנה החדשה:

שנפסיק לזהם את המים ושיחזרו לזרום ולהיות צלולים

שנפסיק להרוג חיות לכל מטרה שהיא ונעבור לתזונה טבעונית

שנפסיק לדשן ברעל את האוכל שאנחנו מגדלים ונגדל גידולים אורגניים ובריאים

שנפסיק להזין את התאגידים ובמקומם נשתמש בשירותי הקהילה/עיר שבה אנחנו חיים

שנלמד מהילדים שלנו במקום לנסות לחנך אותם להתאים את עצמם לעולם העקום שלנו

שנצליח לטהר את כל הזוהמה שאנחנו עושים

שהצורך בשליטה יעבור מהעולם

שנחיה חיים מלאים, שכל חלום יהיה למטרה, שניפטר מכל טינה ושנגלה מהי אהבה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה